שימוש במלגזה

כללי בטיחות לנהיגה במלגזה

בתי עסק רבים עושים שימוש במלגזה לשם שינוע סחורה ממקום למקום

מלגזה הינה כלי תפעולי יעיל ביותר, המסייע לנו רבות כאשר אנו צריכים להניע מטען ממקום למקום, ולכן בתי עסק רבים עושים שימוש בה. מלגזה הינה כלי בעל כוח רב ביותר, אשר מסייע לנו רבות, אולם עלול לגרום גם לנזק רב במידה ולא משתמשים בו נכון, ולכן חשוב לדעת על אילו כללי בטיחות יש להקפיד כאשר אנו נוהגים במלגזה.

אז הנה כמה כללי בטיחות לנהיגה במלגזה

  • מהירות הנסיעה: מלגזה הינה בין היתר גם כלי רכב, אשר מהירותו נשלטת על ידינו ויכולה להגיע למהירויות לא מבוטלות. כאשר אנו עושים שימוש במלגזה, כמובן שנרצה לבצע את העבודה במהירות וביעילות, אולם חשוב לשמור על מהירות אשר לא תהווה סכנה לפועלים אחרים באזור המלגזה, וכן תאפשר לנו עדיין לשלוט על המטען אותו אנו משנעים, היות ובמהירויות גדולות האחיזה במטען קטנה וכן גם האפשרות שלנו לשלוט עליו במקרה של צורך בתגובה מידית כגון עצירת פתע.
  • רוחב הזרועות: רוחב זרועות המלגזה הינו זה שבעצם מספק את היציבות למטען שאנו מזיזים בעזרתה, וחשוב להתאים אותו לגודלו של המטען. על זרועות המלגזה להיות ברוחב קטן רק במעט מרוחבו של המטען הכולל, כאשר מטענים אשר עלולים ליפול מבין הזרועות צריכים להיתמך בבסיס יציב. רוחב זרועות צר מידי או רחב מידי עלול לגרום לנפילת המטען בעת הנסיעה או בעת העלאתו או הורדתו מהמלגזה.
  • גובה הזרועות: את זרועות המלגזה ניתן להרים לגבהים שונים, ויש להתאים אותם למטען אותו אנו סוחבים. חשוב להרים את זרועות המלגזה בכל פעם שאנו נוסעים בה, בכדי למנוע מצב בו אחת הזרועות פוגעת ברצפה או בחפצים נמוכים וגורמת לתאונה, אולם אין להרים את הזרועות יתר על המידה. את הזרועות יש להרים לגובה המינימאלי אשר יאפשר לנו נסיעה קלה עם המטען, ואשר ימנע ממנו לפגוע בחפצים אחרים.

שימוש במלגזה

חשוב לשמור על כללי בטיחות בעת נהיגה במלגזה בכדי למנוע תאונות

כללי בטיחות פשוטים אלה מסייעים לנו בשמירה על בטיחות בזמן העבודה עם המלגזה, ומונעים פגיעה ברכוש ובני אדם בעת השימוש בכלי חזק זה.

Posted in בלוג and tagged , , .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *