השכרת מפעיל עגורן צריח

האפשרות של השכרת מפעיל עולה בקנה אחד עם כל מי שרוצה לנצל את היתרונות של עגורן צריח באתרי בנייה, בפרויקטים גדולים או בשינוע. במאמר הבא נסביר איך בוחרים את המפעיל המתאים ולמה כדאי לפנות אל איש מקצוע מנוסה

עגורן צריח הוא פתרון הרמה לגובה שיכול להתאים למגוון רחב של פרויקטים. אבל גם אחרי שמקבלים החלטה נכונה להשתמש בעגורן כזה, צריך לדאוג שיהיה מי שיפעיל אותו. בהקשר הזה, אפשרות אחת היא לרכוש את העגורן ולהכשיר עבור הפעלה שלו עובדים של בית העסק או החברה. מנגד, אפשרות אחרת היא לשכור את העגורן וגם את המפעיל.

השכרת מפעיל עגורן צריח היא פתרון אידיאלי שיש לו המון יתרונות. הנה כמה מהם:

א. מודל העסקה – המשמעות של השכרת מפעיל עגורן צריח היא שלא צריך לגייס כוח אדם, להכשיר אותו, לשלם על ההסמכה שלו ולאחר מכן לשאת בהוצאות על מיצוי התנאים הסוציאליים. כאשר שוכרים את השירות של המפעיל, זה אומר שניתן להתחיל ליהנות ממנו באופן מיידי ובמודל העסקה נוח עבור החברה.

ב. מקצועיות ברמה גבוהה – מפעיל עגורן צריח שעומד לרשות קבלני בניין ושיפוצים הוא מטבע הדברים בעל מקצוע שמתמחה בכך. בזכות המקצועיות של מפעיל עגורן צריח, אפשר כיום לבצע מהר וביעילות שלל משימות בגובה ואף להתמודד עם דרישות לוגיסטיות מורכבות בשינוע.

ג. זמינות גבוהה – קבלני בניין, קבלני שיפוצים וכל מי שמשתמש בעגורן צריח בדרך כלל רוצה לדעת שיש לו עובדים שיכולים להפעיל אותו גם בהתראה קצרה. ברוב הפרויקטים בענפי הבנייה והיזמות למשל, יש משמעות לזמינות של העובדים. אבל אם עובדים כאלה חסרים ואין מי שיפעיל את העגורן, הפתרון היחיד היא לשכור אדם חיצוני שמתמחה בכך.

הבנייה והיזמות למשל, יש משמעות לזמינות של העובדים. אבל אם עובדים כאלה חסרים ואין מי שיפעיל את העגורן, הפתרון היחיד היא לשכור אדם חיצוני שמתמחה בכך.

איך בוחרים מפעיל עגורן צריח?

שאלה לא פחות מעניינת היא אל מי אפשר לפנות על מנת לברר לגבי אפשרות של השכרת מפעיל עגורן צריח. האפשרות הכי טובה היא כמובן לבחור מפעיל עגורן צריח מומלץ, אך בשביל זה צריך לדעת עם מי להתייעץ.

ברוב המקרים, קבלנים ובעלי מקצוע בוחרים להתייעץ עם קולגות. במידה וקבלנים או מי שצריך להשתמש בשירותי עגורן לא מכירים באופן אישי אנשים שהשתמשו בשירותי המפעיל וגם היו מרוצים ממנו, הפתרון יהיה להרחיב את החיפוש באמצעות מידע מאתרי האינטרנט והרשתות החברתיות.

לצד המלצות אובייקטיביות, כדאי לבחור מפעיל עגורן צריח גם על פי פרמטרים אובייקטיביים. כך לדוגמא ניתן לברר מראש כמה שנות ניסיון יש לו, איזה סוג של עגורנים הוא יודע להפעיל ועד כמה הוא אכן זמין עבור הפרויקט. בדיקות כאלה מראש יחסכו את עוגמת הנפש ויבטיחו התנהלות נכונה ומקצועית מול המפעיל.

הגדרת התפקיד של מפעיל עגורן צריח

במודל של השכרת מפעיל עגורן צריח יש חשיבות גבוהה מאוד לשיתוף פעולה ולתקשורת בין הצדדים. בניגוד למצב שבו המפעיל של העגורן מועסק על ידי החברה שמבצעת את הבנייה ולכן הוא גם בקיא בפרטי הפרויקט, כאן זה לא ככה.

אם רוצים ליהנות מנוכחות צמודה של מפעיל עגורן צריח, חשוב לשכור את השירותים שלו ולאחר מכן להשקיע זמן בשיתוף שלו במאפייני הפרויקט. בהמשך, אפשר גם לעקוב מקרוב אחר עבודת המפעיל ולהעביר לו משוב בזמן אמת לגבי הביצועים והיכולות השונות.

יש לך עוד שאלות על השכרת מפעיל עגורן צריח? המומחים של גובה עבודות מקצועיות בתחום הבניין בע"מ ישמחו לענות לך. כל שעליך לעשות הוא להשאיר פרטים באתר הרשמי ונוכל לעמוד לרשותך בהקדם

Posted in בלוג.