מתי נעדיף לרכוש מלגזות יד שניה?

אף אחד לא מטיל ספק ביעילות שהמלגזה מביאה לעסק אך בכל זאת חשוב לזכור שהיא לא מוצר זול בכלל. המלגזה יכולה לעלות אפילו מעל 20 אלף שקלים אם תרכשו מלגזה חזקה וחדשה מהניילונים וזה הזמן לדבר על הקנייה הזולה יותר של מלגזה יד שנייה.  מתי זה משתלם ומתי לא?

מה היתרון של מלגזה יד שניה?

אפשר לומר שמלגזות יד שנייה הן מלגזות שתמיד יהיו פחות טובות מאשר מלגזות חדשות, כאשר אין מה לעשות, חדש זה איכות. גם אם המלגזה תהיה שימושית שנה או שנתיים בלבד כנראה שיש בה כבר בלאי מסוים, אך השאלה היא האם פר המחיר שאתם נדרשים לשלם בעבורה הבלאי הזה לא הופך את הקנייה ליותר משתלמת, ולעתים אפילו הרבה יותר משתלמת. כך למעשה אנו נחשפים ליתרון הברור ואולי גם היחיד של המלגזה המשומשת והוא המחיר הנמוך שלה, כאשר מלגזה כזו יכולה לעלות אילו בשלושים עד ארבעים אחוזים פחות ממלגזה חדשה מאותו הדגם.

מלגזות יד שניה

מתי כדאי לקנות מלגזה משומשת?

  • מלגזות יד שניה יכולות להיות מלגזות נפלאות בעיקר אם המצב שלהם טוב. חשוב לבחון את המצב האקטואלי של המלגזה ולהבין האם היא עברה תאונות, האם היא יכולה לתפקד כרגיל, האם יש לה חלקים בלויים שצריך להחליף וכן הלאה. כמובן שאם אתם קונים מלגזות יד שניה מעסק כלשהו הוא יצטרך לספר לכם את כל מצבה של המלגזה כולל המפרט הטכני ותאונות שהיא עברה, אך בסופו של דבר זה עניין אמינות שעליכם לבדוק עד לווידוא מלא.
  • מלגזה משומשת תהיה קנייה הרבה יותר טובה כאשר היא תהיה עם אחריות. ברגע שיש על המלגזה עוד אחריות יצרן, אתם יכולים להיות בטוחים יותר שהיא לא תעשה לכם בעיות שלא תדעו איך לפתור או שיעלו לכם כסף רב לתיקון. מלגזות יד שניה אמנם זולות יותר והמחיר הזה יכול להיות אפילו משתלם למרות התיקונים שהיא תצטרף לעבור אך בכל זאת את הסעיף הזה יש לבדוק היטב.
  • באופן כללי מלגזה יד שניה מומלץ לרכוש כאשר מדובר בעסק מתחיל או בעל תקציב נמוך שעוד לא סגור על סוג המלגזה שהוא צריך או עוד לא בטוח האם הקנייה הזו תהיה יעילה עבורו. בכל מקרה יש לקנות אותה רק כאשר היא מותאמת במאה אחוזים למה שאתם צריכים לפי הידע שלכם עד כה.
Posted in בלוג, כללי and tagged , .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *