מנוף הרמה חשמלי

מנוף חשמלי יכול לשמש אנשי מקצוע בכל רחבי הארץ לצורך ביצוע פרויקטים מורכבים של נשיאת משקלים. בעבר נהוג היה להשתמש רק בעגורן מגדלי בענף הבנייה, אולם כיום כבר נהוג לשלב סוגים אחרים של מנופים בשלבים מוקדמים של הפרויקט. הסיבה לכך היא שילוב בין רמת בטיחות גבוהה לבין ביצועים מרשימים. מנוף הרמה חשמלי מצליח לעמוד בסטנדרטים מחמירים מאוד של בקרת איכות, הוא נוח לתפעול ממושך ויעיל גם בתוך מחסנים, אתרי בנייה ועוד.

מנוף הרמה חשמלי

בעת השוואה בין מנופי הרמה, יש להביא בחשבון את הפרמטרים הבאים:

–          מידות

–          משקל עצמי משוער

–          גובה עצמי מינימאלי

–          אורך כבל (פיקוד וחשמל)

–          שרשרת הרמה (מספר ירידות וקוטר)

–          הספק מנוע

–          מהירות הרמה

כיצד נקבע העומס שניתן לשאת עם מנוף הרמה חשמלי?

כמו בכל עגורן, גם במנוף חשמלי יש משמעות לאיכות חומרי הגלם מהם מייצרים את הציוד. כושר הנשיאה תלוי בראש ובראשונה בחוזק החומרים מהם מורכב העגורן. שנית, כושר הנשיאה הכולל שתלוי בבסיס גם הוא משפיע על ההרמה. שלישית, יש להביא בחשבון את כושר נשיאת הזרוע הארוכה ובתוך מנוף חשמלי גם את כמות משקל הנגד.

מנוף הרמה חשמלי נחשב לגולת הכותרת של תחום הציוד המכני ההנדסי. הוא מיוצר על ידי חברות מובילות המכירות היטב את הצרכים של אנשי המקצוע, המחיר שלו אטרקטיבי בהשוואה למוצרים אחרים והוא יעיל גם לצרכים סיעודיים. המנוף הזה מופעל על ידי שלט חשמלי או לחילופין באופן ידני. משקל ההנפה המרבי שלו מגיע עד כמה מאות ק"ג והגובה עומד על בערך 40-60 מ'. השימוש במנוף אידיאלי, מציב אפשרות הרמה ממצב שכיבה מהרצפה והוא אידיאלי עבור בעלי מוגבלויות.

השאירו פרטים באתר שחברה מובילה בתחום המנופים תיצור אתכם קשר:

[contact-form-7 id="166" title="יצירת קשר מנופים"]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *