מלגזות דיזל

מלגזות דיזל רק באיגל מלגזות

המלגזות הן המכונות המשומשות ביותר בתעשייה וניתן למצוא אותם בכל מפעל ובכל מחסן. המלגזות משמשות לענף הבנייה, לחקלאות, לייצור ולסידור סחורה. יש מלגזות דיזל שמונעות על ידי דלק ויש מלגזות חשמליות שפועלות עם מנוע חשמלי שנטען בסוללה ולכל אחת מהן יש את היתרונות שלה.

הכירו את מלגזות הדיזל

מלגזות דיזל

מלגזות דיזל הן המלגזות החזקות ביותר שקיימות ולמרות שלמלגזות חשמליות יש יתרון בכך שהן פחות מזהמות ויכולות לפעול במקומות מקורים, אין ספק שמלגזות הדיזל מבצעות עבודה בהיקפים גדולים יותר ומסוגלות לשאת משא רב יותר. המלגזות שימושיות מאוד ולמעשה יש מלגזות שמותאמות לתפקידים מסוימים אם כי לכל מלגזה ניתן לחבר מספר ידיות הרמה ואביזרים נוספים וכל להשתמש בהן למטרות שונות. מלגזת דיזל ידועה כמלגזה חזקה במיוחד שיכול לשאת משקלים כבדים במשקלים של כמה טונות.

היתרונות העצומים של מלגזות דיזל

  • המנוע של מלגזת דיזל חזק יותר מהמנוע של מלגזה חשמלית וזה בא לידי ביטוי בכמה פרמטרים. אשית, מלגזות דיזל מסוגלות לשאת משקל רב שיכול להגיע עד כמה טונות שלמים. המשקל שהמלגזה יכולה לשאת תלוי בגודל המלגזה וביציבות שלה ויש מלגזות גדולות שמסוגלות להרים יותר מ-15 טונות. מדובר על מלגזות יעילות במיוחד שיכולות להרים סחורות לגובה מרשים ולעבוד בשטחים קטנים.
  • מלגזות דיזל בעלות תמרון בשטחים קטנים מאוד דבר שמציב אותם ביתרון משמעותי על פני מלגזות אחרות מתקדמות פחות. בכל תחום בהן משומשות המלגזות ניתן לראות את היתרון המשמעותי הזה, מסידור סחורה במחסנים עם מסדרונות צרים, עבודה באתרי בנייה שכוללת חפירה ופינוי חומרי בנייה בשטחים קטנים ועוד.

מלגזה חזקה לשימוש ארוך טווח

כשרוכשים מלגזת דיזל אפשר להיות בטוחים שעם תחזוקה נכונה ותיקונים נקודתיים שהיא תצטרך בגין פגיעות או חבלות, המלגזה יכולה להיות עמידה ליותר מעשר שנים. מדובר ברכישה חשובה לכל מפעל ולכל עסק ופעולה אחת של המלגזה יכולה להחליף צוות שלם של כוח אדם שהיה עולה הרבה יותר. מלגזות דיזל אמנם מיועדות רק לשטחים פתוחים אך במידה ומדובר בשטח תפעולי שאינו מקורה הרווח של המפעל אדיר ולא ניתן להשוואה עם אף מלגזה אחרת.

Posted in כללי and tagged .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *