ליסינג מלגזות

ליסינג – הדרך החדשה לרכישת מלגזות

ליסינג היא דרך מצוינת להשיג מלגזה. בעזרת מלגזה ניתן להעמיס ולהוביל מטענים למרחקים קצרים, להפעיל בצורה שוטפת מפעלי ייצור ולייעל את שיטת העבודה של סדנאות ומחסנים. בנוסף, הלקוח יכול לבחור מבין שני מסלולים של ליסינג מלגזות:

א. ליסינג מימוני – זו שיטה בה העסק או הקונה הפרטי משלם תשלום חודשי לחברת הליסינג. התשלום מחושב לפי שווי המלגזה והריבית על העסקה. ניתן להתמקח עם חברות ליסינג כדי להוריד את המחיר ולצמצם את ההוצאות.

במקרה של ליסינג מימוני המלגזה רשומה על שם חברת הליסינג, אך בסוף התקופה הלקוח יכול לבחור האם לרכוש אותה ולהעבירה על שמו, או להמשיך לחכור מלגזה חדשה באותם תנאים. בנוסף, בעסקאות מן הסוג הזה הלקוח אחראי על טיפול במלגזה וביצוע תיקונים ומבחן רישוי שנתי.

ב. ליסינג תפעולי – זו אופציה נפוצה יותר בהקשר של ליסינג מלגזות. במסלול הזה המלגזה מושכרת לתקופה מסוימת תמורת תשלום חודשי קבוע. החברה המספקת את הליסינג רשומה בתור הבעלים, ובסוף התקופה המלגזה גם חוזרת אליה. עם זאת, ליסינג תפעולי הוא מסלול הכולל חבילת שירותים. בין היתר יכולים לקוחות לקבל במסגרת העסקה שירותי טסט שנתי, מכסת קילומטראז' ועוד.

ליסינג מלגזות

היתרונות של ליסינג מלגזות

ליסינג תפעולי למלגזות מציע מגוון רחב של יתרונות שאותם כדאי לנצל. ראשית, הליסינג כולל אחזקה שוטפת וטיפולים קבועים במלגזות. המשמעות היא שבזכות מסלולי ליסינג מלגזות הלקוח כבר לא צריך לדאוג לפגיעה בשגרת העבודה. הוא מקבל גיבוי לכל מקרה של תקלה וגם שירות תיקונים צמוד. שירותי ליסינג מתייחסים מהבחינה הזו להחלפת צמיגים, החלפת מצבר, שירותי שינוע ואספקת מלגזה חלופית.

שנית, היתרונות של ליסינג תפעולי עבור כלי רכב כמו מלגזות הם רישוי שנתי, ביטוח בתוקף ובדיקת בודק מוסך. השירותים הללו אינם נכללים בדרך כלל במסגרת אחריות היבואן. הם לא מהווים חלק מעסקאות רכישת מלגזות חדשות. הליסינג התפעולי מתאים מהבחינה הזו לבעלי עסקים או לקוחות שמעדיפים חיסכון ונוחות. בעזרת ליסינג מלגזות יכול הלקוח לשלוט בהוצאות ולהגדיר סכום קבוע לכל מלגזה.

Posted in בלוג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *