מתקני הרמה

כללים ובטיחות בעבודה עם מתקני הרמה

ראשית, נבין בדיוק מהם מתקני הרמה ומה חשיבותם עבור סביבת עבודה מודרנית?

בסביבת עבודה מודרנית, יש צורך לעתים קרובות בהרמה נוחה ומהירה של מטענים כבדים ומסורבלים. עבודה שכזו צריכה להיות עבודה בטוחה ללא שגיאות, ובכך ניגע בהרחבה בהמשך – אבל חשוב להבין כיצד עובדים בצורה נוחה עם משקלים שכאלה באופן קבוע.

אחד הפתרונות האיכותיים ביותר בתחום זה הוא מתקני הרמה – מתקנים המבוססים על מסילות חזקות המרושתות במרחב האחסון או העבודה, וכבלים חזקים המחזיקים ווים וציוד הרמה – כך שניתן להרים בצורה נוחה את המטענים ולבצע פריקה וטעינה מהירה ונוחה באופן קבוע.

כמה כללים חשובים לבטיחות בעבודה עם מתקנים המשמשים עבור הרמה

עבודה עם קסדה – כאשר עובדים עם מתקני הרמה, משקלים כבדים ומסוכנים עולים באוויר במרחב העבודה, וכאשר ישנם אנשים שעובדים במרחב, חשוב מאוד שהם יישמרו על בטיחותם ויעבדו עם קסדה. פגיעות ראש הן דבר שאי אפשר לזלזל בו – וכאשר עובדים עם קסדה מנטרלים חלק ניכר מסיכון מהותי זה.

רתימה בטוחה – עבודה עם מתקני הרמה היא עבודה שמצריכה הכשרה מסוימת או לפחות הבנה של המתקן, בכדי לרתום בצורה בטוחה ככל הניתן את המטענים באמצעות הווים ומתקני ההרמה. כך, מבטיחים כי לא תהיה השתחררות בעוד המטען באוויר – ויש לכך חשיבות עליונה.

תחזוקה קבועה – בכדי להבטיח עבודה בטוחה עם מתקני הרמה, יש להקפיד על תחזוקה קבועה שלהם. כאשר שומרים על מתקני ההרמה היטב לאורך זמן, מבטיחים כי לא תהיה תקלה טכנית או פיזית שתגרום לסיכון בטיחותי – ולשם כך חשוב לבחור במוצר איכותי ולשמור עליו היטב עם מומחים בתחום.

אין תחליף לעבודה בטוחה – ולמוצרים בטיחותיים ואיכותיים

כאשר עובדים בצורה לא בטיחותית, הסיכון הנגזר מכך הוא ניכר וחשוב מאוד לנטרל אותו ככל שרק ניתן. את זה עושים ראשית כל כאשר בוחרים במוצרים איכותיים ומקימים מערכת בטוחה ומתקדמת, שמבטיחה כמה שיותר בטיחות בתחילה. מעבר לכך, הרגלי עבודה נכונה, עבודה בטיחותית ותחזוקה הולמת – מבטיחים כולם כי השימוש במתקנים ברמה הגבוהה ביותר המשמשים להרמה של משקלים מהותיים, יהיה בטיחותי ביותר לאורך זמן.

Posted in בלוג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *