מלגזה

הטכנולוגיה המתקדמת של מלגזת היגש

האם גם אתם זקוקים למלגזות איכותיות במיוחד לטובת עבודות של שינוע ואחסון? או שאולי אתם מחשפים מלגזות איכותיות לעבודה במחסנים? בכל המקרים הללו, אתם כמובן תחפשו מלגזות שיוכלו לספק לכם עבודה מהירה ואיכותית ונוחה וקלה לתפעול. מבחניה זו, העבודה עם מלגזת היגש נחשבת למילה האחרונה בעולם המלגזות! כמובן שחשוב לכם לדעת, מה בעצם מאפיין את המלגזות הללו, ומדעו הן נחשבות מתקדמות כל כך. בואו להכיר את דרך הפעולה של מלגזות ההיגש מקרוב, ותבינו איך הן יכולות לסייע גם לכם!

הכירו את המלגזות המדהימות

  • מנועים ללא מגע מכאני - חשוב מאד להבין כי מלגזת היגש, בניגוד למשל למלגזות חשמליות או מלגזות הדיזל, פועל על זרם חילופין ולא על זרם ישיר. כלומר, זהו זרם AC (בדומה אגב לחלק ניכר ממכשירי החשמל שיש בביתכם). מדוע זה חשוב? משום שכל שיטת העבודה של המנוע היא שונה לחלוטין! במנוע שמונע על זרם עקיף ולא על זרם ישיר, אין מגע מכאני בין החלקים של המנוע. זה חשוב מאד, כשמדובר על אורך החיים של המנוע ועל כמות הזמן שתוכלו לעבוד איתו. יש לזכור שאתם מתכוונים לעבוד לא מעט עם המלגזה, ושחיקה של המנוע היא בעיה גדולה מאד בעולם המלגזות. אולם, כשאין מגיע מכאני בין חלקי המנוע - הרי שהוא פחות נשחק, וכך הוא יכול לעבוד בצורה טובה יותר לאורך זמן, וגם לאחר חודשים רבים של עבודה, הוא עובד כאילו הוא נרכש זה הרגע!
  • בלימה חכמה - במלגזות רגילות, הבלימה של המלגזה נעשית באמצעות שיטות מכאניות שונות שממש עוצרות את המלגזה. לעומת זאת, המנגנון הייחודי של מלגזת היגש הוא הרבה יותר חכם. הבלימה נעשית כאן באמצעות המנוע עצמו באופן ישיר, ולא בשיטה מכאנית. הבלימה כאן היא בעצם מנגנון חשמלי שקשור למנוע עצמו, שגם מתפקד במקביל כגנראטור אשר יכול לצבור אנרגיה - ומכאן הוא יכול גם לתפקד כבלם. חשוב מאד לציין שישנם דגמים של מלגזת היגש שכוללים גם מנגנון חירום של בלימה מכאנית והיא מופעלת ע"י לחיצה חזקה במיוחד על דוושת הבלם - מתוך ההנחה שאז מדבור על בלימת חירום שדורשת אמצעי בטיחות נוספים.
  • פחות חלפים - מאחר שהמנוע של מלגזת היגש הוא מנוע שאין בו חלקים שנוגעים אחד בשני ויש בו פחות שחיקה, הרי שזה גם מנוע שהרבה יותר קל לתקן. זהו מנוע שדורש הרבה פחות חלפים, ומלכתחילה יש בו פחות חלקים שבכלל יכולים להתקלקל, וכמובן שמבחינתכם זהו יתרון חשוב מאד. כמובן שמעבר לכך, מלגזות ההיגש יכולות לבצע כל עבודה שמלגזות אחרות יכולות לבצע.
  • מלבד המלגזות הנ"ל, ישנו מגוון נוסף של מלגזות איכותיות ביותר, מבית מניטו, הייבטר, מקסיליפט ועוד.

מעוניינים בעוד פרטים?

אם אתם מעוניינים בעוד רפטים על מלגזות ההיגש השונות, הגעתם למקום הנכון. כאן באתר של המרכז הארצי של מתקני הרמה, אתם יכולים להשאיר את הפרטים שלכם בתחתית העמוד ובלשונית המתאימה. אנו נחזור אליכם תוך זמן קצר עם ההצעה למלגזה המתאימה.

Posted in כללי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *