איזה מנוף יכול להרים מחסנים וכמה זה עולה

מחסן שפותר את כל הבעיות

מחסנים לגינה

מחסנים

מחסן הוא אחד הנכסים הטובים ביותר שיכולים להיות לכם בדירה. ישנם דירות בלי מחסן ואז הם הופכות את המקלט למחסן מה שגורם לאי נוחות ודאי ברגעי אמת. במחסן אפשר לאחסן כל מה שלא נדרש בבית לשימוש בתדירות נמוכה כמו לאספקת חומרי ניקוי לפסח או ציוד ניקוי רב, ציוד עבודה ועוד. בנוסף מחסן יעיל מאוד לאחסון של מוצרים שכבר אין בהם שימוש אך אין רצון לזרוק אותם לפח, מזכרות נוסטלגיות מתקופות שונות וכלים גדולים שלא יכולים להיות בבית כמו אופניים או מכונות גדולות. למי שיש בית פרטי מחסן גינה יכול להיות הפתרון המושלם לאחסון זה במידה ולא הוקצה חדר בבית לעניין וניצול השטח אינו מאפשר זאת.

איזה מנוף יכול להרים מחסנים?

  • כשבוחרים מחסן חשוב לבדוק את האפשרות להוביל אותו. ישנם מחסנים לגינה שמגיעים מפורקים ויש להרכיב אותם מה שלוקח זמן רב והתעסקות שלא תמיד יש לנו, לעומת מחסני גינה שמגיעים מוכנים ורק צריך להניח אותם. מחסנים שמגיעים מוכנים צריכים הובלה יעילה ומדויקת שלא תסכן את המחסן שעשוי מעץ או מגבס. המחסן חייב להיות מונח בדיוק במקום הדרוש ורק מוביל ומנופאי מקצועיים יבצעו את העבודה כמו שצריך.
  • כדי להרים את המחסן צריך להתאים את המנוף למשקלו ולממדיו של המחסן. תהליך בחירת המנוף חייב להתבצע יחד עם חברת ההובלות כדי להשיג את הדרך הטובה והבטוחה ביותר להנחת המחסן ביעדו החדש. ישנם מנופים גדולים מאוד שנועדו להרים משאות, רהיטים ומרצפות אל קומות גבוהות לעומת מנופים קטנים יותר שנועדו להרים חפצים כבדים מעל שער יחסית נמוך או מעל מכשולים אחרים. בחירת המנוף צריכה להיות בהתחשב בגודל המחסן. ישנם מחסנים קטנים יחסית של כמה מטרים ספורים לעומת מחסנים גדולים מאוד שדורשים מנוף מתאים.

כמה עולה להשכיר מנוף להרמת מחסן?

מחסני גינה שדורשים הובלה עם מנוף יעלו בין שלוש מאות לחמש מאות שקלחים לשעת הובלה. לפני שבוחרים חברה להובלת המחסן חשוב לוודא שהיא מקצועית ומנוסה כדי שלא ייגרם למחסן שלכם שום נזק. מומלץ לבצע סקר שוק כדי לקבל מושג על המחירים ועל החברות השונות באזור מגורכם.

Posted in כללי and tagged .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *