מתקני הרמה

איזה ציוד מגן דרוש לעבודה על מנוף?

שמירה על הבטיחות בעת העבודה היא קריטית למניעת פציעות /
חלק ניכר מהמנהלים, בעיקר קבלני הבניין בארץ נוטים לוותר בנושאי בטיחות, ולא לדרוש ולאפשר לעובדיהם עבודה על פי התקנות של משרד העבודה והבריאות. מעבר לכך שמדובר בהפרה בוטה של החוק, אי קיום של הנחיות הבטיחות הבסיסיות היא פוטנציאל אדיר לאסון. רוב מוחץ של הנחיות הבטיחות הללו נחקקו בדם, לאחר מוות או פציעה חמורה של עובד אשר הובילה להסקת מסקנות במטרה לייעל ולשפר את הבטיחות של כלל הענף. שמירה על בטיחות בעת העבודה הינה חיונית מסיבות נוספות. עובד מוגן, אשר חש בטוח בעבודתו יבצע אותה בצורה טובה יותר. נוסף על כך, מילוי ההנחיות משדר מקצועיות רבה, אשר מחלחלת מטה אל העובדים. אספקה של כלל ציוד האבטחה הדרוש לעבודה על מנוף, תאוטת לפועל עצמו שהחברה מתייחסת אל בריאותו ברצינות רבה, מה שיוביל למוטיבציה גדולה בהרבה.

ישנו מגוון רחב של ציוד בסיסי הדרוש לשמירה על בטיחות העבודה על מנוף

כאמור, בין אם מדובר על עבודה על מנוף או על כל כלי אחר, שמירה על בטיחות היא בעלת יתרונות רבים. במסגרת עבודה על מנוף, העובד עצמו חשוף לסכנות רבות אשר אינן כלולות ברוב תחומי העיסוק. הגובה הרבה, העבודה על מכשיר אשר מוקם באופן מודולארי, והצורך לעשות חישובים עדינים של משקלים הופכים את העבודה על מנוף למסוכנת ביותר. ציוד ההגנה הבסיסי הדרוש לשמירה על בטיחות אדם העובד על מנוף כולל בין השאר:

• קסדה: פעמים רבות אנו מזלזלים בקסדה בטענה שנפילה תוביל לפגיעה חמורה גם עמה. למרות זאת, קסדה עשויה להגן עלינו במהלך העלייה למנוף, ולשמור על ראשנו מפגיעה של חפצים נופלים.

• רצועת ביטחון: על מנת שלעובד תהיה תחושת בטיחות נוספת, יש לאפשר לו להירתם באמצעות רתמה ורצועות מתאימות לגוף המנוף, או למבנה עצמו.

מנוף

בחרו רק בחברה מקצועית לביצוע עבודות מנוף

יש חשיבות גדולה להבנה שהקפדה על בטיחות בעת עבודה על מנוף מעידה על איכות החברה. לכן בחרו רק בחברה מקצועית השומרת על התקנות

Posted in בלוג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *